Laatste nieuwbericht:

Zolderbrand in woning Baarn door wasdroger

Gepubliceerd: Vrijdag 16 November 2018 18:39
Laatst bijgewerkt:

BAARN - In Baarn is vanmorgen brand uitgebroken op de zolder van een woonhuis aan de Mauvestraat. De brand bleek door een wasdroger te zijn ontstaan.

De brandweer van Baarn rukte uit met een bluswagen en een hoogwerker. Het vuur was vrij snel onder controle, maar er kwam wel flink wat rook bij vrij. De schade in de woning is groot.

Stichting Salvage, eerste hulp bij brand, werd ingeschakeld om de bewoners bij te staan. (Foto Caspar Huurdeman)

Kaart