43 kilo illegaal vuurwerk bij minderjarige verdachte aangetroffen

In Leerbroek (gemeente Vijfheerenlanden) is in een schuur van een woning 43 kilo illegaal vuurwerk aangetroffen. De politie deed in verband met een lopend onderzoek naar illegaal vuurwerk een huiszoeking in de woning.

Burgemeester Sjors Fröhlich is er blij mee dat de politieagenten het vuurwerk op het spoor zijn gekomen. Op foto’s is te zien dat tientallen mortierbommen in beslag zijn genomen. Het vuurwerk is door een speciaal busje opgehaald en afgevoerd.

De minderjarige verdachte was tijdens de huiszoeking niet thuis en werd op een andere plek aangehouden.

Bent u getuige van een grote politie-inzet, een achtervolging of de inzet van een arrestatieteam? Laat het de redactie weten via onze tiplijn. Klik hier om meteen een Whatsapp-gesprek te openen

Klik op onderstaande knoppen om dit bericht te delen