Politie voorkomt illegaal feest in Montfoort

De politie heeft zaterdagavond voorkomen dat in Montfoort een groot illegaal feest zou worden gehouden. Opsporingswerk van de politie en de gemeente leidde naar de locatie waar het feest werd georganiseerd.

Aankondigingen voor het feest werden via Telegram gedeeld. De politie nam deel aan de gesprekken en waarschuwde de potentiële feestgangers voor hoge boetes. Een enkeling waagde zich toch op het feestterrein. De politie heeft hen gevorderd het gebied te verlaten en daar werd gehoor aan gegeven.

De burgemeester van Montfoort heeft de organisator van het feest en de eigenaar van het terrein een last onder dwangsom opgelegd van 15.000 euro.

Bent u getuige van een grote politie-inzet, een achtervolging of de inzet van een arrestatieteam? Laat het de redactie weten via onze tiplijn. Klik hier om meteen een Whatsapp-gesprek te openen

Klik op onderstaande knoppen om dit bericht te delen