Ernstig ongeluk op AC Verhoefweg Nieuwegein

Op de kruising tussen de AC Verhoefweg en de Batauweg in Nieuwegein is woensdagochtend rond 9:45 uur een ongeluk gebeurd. Een auto schoot over de kruising, ramde een verkeerslicht en eindigde met de neus in de sloot. Eén inzittende raakte gewond.

Twee ambulances en een traumahelikopter kwamen ter plaatse voor hulpverlening aan het slachtoffer. Ook de brandweer assisteerde bij de inzet. De politie sloot de omgeving van het ongeluk af en toezichthouders van de gemeente regelde het verkeer op de kruising.

Het slachtoffer is na enige tijd behandeld te zijn in de ambulance met spoed naar het ziekenhuis vervoerd. De auto is inmiddels door een bergingsbedrijf opgehaald. De schade aan de auto is enorm. De gemeente ruimt de omver gereden verkeerslichten en de brokstukken op de kruising op.

Hoe het ongeluk kon gebeuren is nog onduidelijk.

Bent u getuige van een grote politie-inzet, een achtervolging of de inzet van een arrestatieteam? Laat het de redactie weten via onze tiplijn. Klik hier om meteen een Whatsapp-gesprek te openen

Klik op onderstaande knoppen om dit bericht te delen